zaterdag 18 september 2010

De waterproof mascara test.

Ik hou van mooie wimpers en heb daavoor een aantal mascaras getest.Om de juiste mascara voor mij te vinden.Deze moesten wel waterproof zijn.De volgende merken heb ik getest:
Maybeline,Rimmel en Estee Lauder en L Oreal.
Dit is de Lash Architect van L oreal (waterproof).
Het borsteltje: is lang en niet te groot
Na 10 minuten drogen heb ik het volgende gedaan:
Gevoel op de wimpers: goed
Wrijven in de ogen: geeft iets af.
Plantensproeier in het gezicht: de mascara brokkelt af vd wimpers,en loopt uit.
Conclusie: niet waterproof

De volgende  mascara is van Maybeline: Define A Lash.(waterproof blauwe rand).Het borsteltje is gemaakt van rubber en is niet stijf.Na 10 minuten drogen heb ik het volgende gedaan.:Gevoel op de wimpers: goed maar voelen wel een beetje stijf aan.Wrijven in de ogen: niks te zien.Plantensproeier in het gezicht: niks te zien.Conculsie: dit is een goede waterproof mascara voor een redelijke prijs.
De derde is Glam Eyes van Rimmel.Het borsteltje is lang en dun.Na 10 minuten drogen heb ik het volgende gedaan.Gevoel op de wimpers : het klontert en geeft een spinnepooteffect.Wrijven in de ogen: er komen kleine deeltjes los.Plantensproeier in het gezicht: de mascara geeft af .Conclusie:deze mascara doet niet wat hij moet doen.
En de laatste die door mij getest is is deze mascara van Estee Lauder Sumptuous waterproof in de kleur bruin.Het borsteltje is taps toelopend.Na 10 minuten heb ik het volgende gedaan:Gevoel op de wimpers:de wimpers voelen niet stijf aan en zijn beweegbaar.Wrijven in de ogen:geen probleem blijft op zijn plaats zitten.Omdat deze mascara de duurste van de 4 is heb ik de ultieme test gedaan.Douchen met deze mascara: resultaat hij blijft zitten waar hij zit geeft niet af en loopt niet uit.En heeft een mooie natuurlijke uitstraling op de wimpers.En daarom komt hij als grote winnaar uit deze test met de Maybelline Define A Lash op de tweede plaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten